close

今日last day
沒有什麼大感覺
最hard feeling
應該是剛被通知
要提早end contract

病假時去考去見
又俾我見得成
下星期又話返工

可能真係被大師講中
我會一直
工駁工(汗)

做了半年同事
都好彩有人同我食
Farewell lunch
仲有兩餐添
一餐新年前
一張昨天



圖圖就是昨天的
Farewell甜品
桑寄生糖水

最後一天的工作是
Filing filing 同filing
好準時的收工
就這樣


*其實我真係好想講
你咁X趕要人
可以請第二個架
我唔mind架…

arrow
arrow
    全站熱搜

    ku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()