close
工作了半個月
做錯過事

對, 發現心態上不同了
從前做錯事, 被發現了
會自責+淆底

但是呢,
現在反而覺得
我是有錯,
但不是我單方面的問題
我根本連問都無機會

另外, 可能月頭的關係
大家都忽然間告訴我
有好多工作
最可愛的是

連教我的人
都不知道怎樣做
更怎的事
“到底是什麼”
都不知道

回答都只會是
以前XX攪掂的
我都唔知點做

咁不如炒我
請返XX回來吧

又不知道是
不是我是新人
就一定好烚

手來手往的工作
在電話大大聲的說
你幾時可以俾張單我?
你等等, 我check check record先...
27號俾左你啦, 仲crop左 urgent添
啊....
哎呀, 原來同事釘埋左
係我同事攪錯

對我不用強調是
你同事攪錯
而不是你
冇用眼去睇清楚的
因為點講,
都真的是你問題囉


同事們對我
什麼都開excel做record
是覺得
無事搵事來做吧

但, 不阻你
你理得我點做
我on time做到就可以了吧


上司覺得我做事不organize
不肯去做
但... 我電話真的load不到
我都沒有辦法
什麼都交由上手去做
結果我現在什麼都做不到...

又是那句
炒我, 請返XX回來吧
不用煩

Image Hosting by PictureTrail.com

一下子工作地區
工種都完全不同

過了半個月
半啞的工作
我還會不會是
未適應到?

真的, 只能說
我... 可能真的是
賤骨頭
我想keep著有工作做
又會有機會同同事溝通的工作
arrow
arrow
    全站熱搜

    ku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()