close

先是星期六煮飯時
不小心被辣椒弄到眼
眼即痛, 好像中了胡椒噴霧一樣…
之後半邊臉都紅腫了

到星期日,
腳是有點痛
但塗點藥膏還可以
到星期一上班貼貼脫苦海
放工,去看跌打
今天起床根本就行不到但我還是洗好澡,
換好衫
執好袋, 出門口, 龜速去巴士站
是超痛,
在巴士到站前,
我還是回家

因為真的好X痛
之後因為物理治療放假
又不知道去那裡看病好,
又去回跌打

回家等的時候
有時真係唔知講咩好,
我媽回來,
見我在屋企
仲覺得我可以去食早餐...
到見到我本來帶返工的早餐開左,
都仲要叫我死出街食.
大佬, 我行都行唔到,
仲無啦啦出去咩...



之後看了跌打
(還好做了干擾電波…)
包了藥,
拿了兩天假
回家安排工作(身後)事
就是在家發呆

希望明天拆藥痛會減退…


話說,
我腳痛,
好有可能是因為
星期六穿了人字拖
行一整天
結果就這樣了… …

又話說,

我的包扎圖在fb都
拐到一點陳留言(笑)
更想不到是,
有不小人what's app
我睇我死得未
kakaka

arrow
arrow
    全站熱搜

    ku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()